fredag 12 juni 2009

Lister och golv

Den här veckan har jag och min fru varit lediga för att fixa huset inför flytten. Men det har gått trögt i huset. För henne har detta istället blivit en shoppingvecka! Så väldigt liten hjälp har jag fått där.. Men lite har jag hunnit med; golvet är lagt med hjälp av farsan och brorsan, en målare har tapetsera klart och nu har jag börjat lista. Det högre taket visade sig innehålla ett otal konstiga takvinklar som jag inte hade räknat med.


Idag kommer snickarna och sätter in innedörrarna och räcket uppe. Då är det bara listerna, elementen och eluttagen kvar. Det ordnas till veckan. Fast jag tror vi kan flytta in på lördag ändå. Vi kan inte låta bli!! Behöver verkligen ungar värme och ljus? Det får räcka med kärlek och leksaker ett par dagar:-)

Här kommer lite bilder sedan förra helgen. Tyvärr glömde jag digitalkameran i farsans bil så det blir lite bilder framöver.
Brorsan sågar..

.. och jag mäter.Lite extra jobb runt kaminröret och elemrören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar